Veelgestelde Vragen
Algemeen
Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Dat is niet de bedoeling, stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar support@lavago.nl. We helpen je snel verder.
Hoe kan ik contact opnemen?
Wanneer u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan door een mail te sturen naar support@lavago.nl of via onze contact pagina. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Wanneer wij geen antwoord hebben kunnen geven op je vraag kun je gerust contact met ons opnemen. Dit kan door een mail te sturen naar support@lavago.nl of via onze contact pagina. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Betaalmethodes
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
We accepteren betalingen via iDeal, Bancontact, Creditcard, Klarna en Apple Pay. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg je de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke opties te bekijken.
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus 100% veilig.
Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?
De kortingscode kan verzilverd worden op de betaalpagina. Vul uw code in op de betaalpagina en de kortingscode wordt direct verzilverd.
Levertijd
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze vaak binnen 1 werkdag verwerkt. Maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren voordat je bestelling wordt verwerkt.
- Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt de levering gemiddeld 3 tot 12 werkdagen. We streven ernaar om het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Als je echter nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
Bestelling
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze onmiddellijk voorbereid voor verzending door onze geautomatiseerde systemen. Daarom is het helaas niet mogelijk om een voltooide bestelling te annuleren. Als je zorgen hebt over het product dat je ontvangt, bieden we een probleemloos retourproces aan. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren en een volledige terugbetaling te krijgen.
Ontvang ik na mijn bestelling een orderbevestiging?
Jazeker, na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het besteloverzicht en het verzendadres.
Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
U vind uw bestelnummer in de bevestigingsmail die u kort na het plaatsen van uw bestelling hebt ontvangen. Dit ordernummer bestaat uit een # met 4 cijfers. (bijv. #0000)
Ik heb onjuiste adresgegevens ingevoerd, kunnen deze worden gewijzigd?
Helaas kunnen we de details van je bestelling niet wijzigen nadat deze is geplaatst, omdat we je bestelling zo snel mogelijk verwerken en inpakken. Om zeker te zijn, neem contact op met ons klantenserviceteam om mogelijke oplossingen te bespreken.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Heb je je bestelling niet ontvangen? Dat is vervelend om te horen! Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging met het bestelnummer. Daarnaast ontvang je een e-mail met een track en trace-link om het pakket te volgen. Heb je deze e-mail niet ontvangen of is de status van je pakket onduidelijk?
Neem dan contact met ons op!